Om Klubben

Norsk Tempoklubb ble stiftet i 1990 av Reidar Kjelløkken og Hans Tore Bråten. Vi er nå over 5000 medlemmer. Til tross for mange medlemmer, så ser vi på oss selv som en liten og sjarmerende klubb å være medlem i. Snobberi er for oss ett fremmedord! Vi kjører enkle små sykler, og da er standarden deretter.Standard og telt

Norsk Tempoklubbs formål er å skape et aktivt miljø omkring bevaring og bruk av norskproduserte totakts mopeder og motorsykler. Hovedfokus er på Jonas Øglænds produkter. Dette gjør vi gjennom våre lokalavdelinger, og ved å inspirere medlemmene gjennom Tempoposten.

I sommerhalvåret arrangerer vi også helgetreff forskjellige steder i Norge. Treffene er stort sett basert på campingliv, med konkurranser, kjøreturer og bålkos.

Kanskje dette er noe nettopp for deg? Tempo’en er jo som kjent totaktssykkel. Det gjør den relativt lett å skru på, faktisk så lett at selv far kan klare det! Skulle du likevel komme i vanskeligheter, så står våre merkekontakter parat til å gi råd og vink! Og når du først har fått en Tempo på veien, så er det lett og holde den der! Slitedeler som gummi, virer, clutch-lammeller og annet, er stort sett lett anskaffelig. Stemmer det ikke at naboen har en gammel Tempo stående i låven? Kanskje… ?

La en drøm gå i oppfyllelse, bli motorsyklist på en Tempo!

tempobanner

Webhotell levert av Zondo Norge AS